Advertisement

#patchflower

Advertisement

Customer kami request nak bunga 3 ketul dekat hujung tudung dia alahai sayang, untuk customer semua boleh . Yang lain pun jangan tunggu lagi. Harga pun mampu milik ni, RM29/ sehelai untuk yang plain . Kalau nak tambah bunga 3D atau manik, boleh bin

Advertisement

Customer kami request nak bunga 3 ketul dekat hujung tudung dia alahai sayang, untuk customer semua boleh . Yang lain pun jangan tunggu lagi. Harga pun mampu milik ni, RM29/ sehelai untuk yang plain . Kalau nak tambah bunga 3D atau manik, boleh bin

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Advertisement

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Advertisement

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Bosan kan tudung asyik sama je. Mana nak cari tudung yang cantik, lembut, , bidang besar, mudah bentuk ni . Haaaa, ni nak bagitau ni. Janganlah pening pening lagi. Cari je tudung dekat @bawal_theboonge. CONFIRM PUAS HATI . Material dari Italian Ge

Advertisement

E com qualquer look ela fica lindaaaa.... T-shirt com patch flor!!!! T-shirt P/M R$ 25,00 (Vendida) #brecho #brechos #brechó #brechós #brechorp #brechochiquedinovo #brechoonline #desapego #desapegos #tshirt #tshirtfeminina #camiseta #camisetafeminina

  • Flor cadê os tamanhos grandes ?

  • @angelinawhitehead oi td bem??? Desse modelo específico não temos,porém temos muitas peças no tamanho G. Venha nos conhecer. Beijoooo!!! 😍

Advertisement

•F O R • S A L E• This beautiful chrysanthemum is my new project! Design by @_secotattoo

  • •Hit me up with your idea and I’ll patch it!• #embroidery #embroiderywork #embroideryhandmade #embroiderylove #embroideryflowers #flower #flowers #🌸 #handmadeembroidery #handmade #patch #patches #hoop #felt #flowerpower #handmadeflowers #patchflower #flowerpatch #crysanthemumtattoo #crysanthemum

Patch lace with 3D flower. . . This is so awesome. Utk uols yg nk upgrade baju kahwin, baju tunang, buat veil, uols blh guna patch lace dan bunga 3D ni. . . Kalau nak letak kat baju nk bawak g ofis, g dinner or g rewang pun blh. No problem. Color bun

Patch lace with 3D flower. . . This is so awesome. Utk uols yg nk upgrade baju kahwin, baju tunang, buat veil, uols blh guna patch lace dan bunga 3D ni. . . Kalau nak letak kat baju nk bawak g ofis, g dinner or g rewang pun blh. No problem. Color bun

Patch lace with 3D flower. . . This is so awesome. Utk uols yg nk upgrade baju kahwin, baju tunang, buat veil, uols blh guna patch lace dan bunga 3D ni. . . Kalau nak letak kat baju nk bawak g ofis, g dinner or g rewang pun blh. No problem. Color bun

Patch lace with 3D flower. . . This is so awesome. Utk uols yg nk upgrade baju kahwin, baju tunang, buat veil, uols blh guna patch lace dan bunga 3D ni. . . Kalau nak letak kat baju nk bawak g ofis, g dinner or g rewang pun blh. No problem. Color bun

Patch lace with 3D flower. . . This is so awesome. Utk uols yg nk upgrade baju kahwin, baju tunang, buat veil, uols blh guna patch lace dan bunga 3D ni. . . Kalau nak letak kat baju nk bawak g ofis, g dinner or g rewang pun blh. No problem. Color bun

Patch lace with 3D flower. . . This is so awesome. Utk uols yg nk upgrade baju kahwin, baju tunang, buat veil, uols blh guna patch lace dan bunga 3D ni. . . Kalau nak letak kat baju nk bawak g ofis, g dinner or g rewang pun blh. No problem. Color bun

Patch lace with 3D flower. . . This is so awesome. Utk uols yg nk upgrade baju kahwin, baju tunang, buat veil, uols blh guna patch lace dan bunga 3D ni. . . Kalau nak letak kat baju nk bawak g ofis, g dinner or g rewang pun blh. No problem. Color bun

  • Maksud saya bunga grey tu tukar kala merah

  • @azlieya80 sis boleh tggalkan no phone..sy akan wassap

Surround yourself with love and what makes you happy

  • . . . . . . . #freshness #flowergram #flowergrams #flowerstagram #flowersofinstagram #flowerday #flowergirl #flowering #flowerlovers #flowersdaily #patchflower

Uii Ciktipah uiii napa lawaaa sangat ni, dah mcm sulam mahalll je ko ni Ciktipahh uiii siap pakej skali beadss tu yang letopppss angat angat tau . . Harga, ukuran kat gambar ye, takde kaler lain, ada kaler yg ini ajee nak ke nak? Wassap Kaknana 019

Uii Ciktipah uiii napa lawaaa sangat ni, dah mcm sulam mahalll je ko ni Ciktipahh uiii siap pakej skali beadss tu yang letopppss angat angat tau . . Harga, ukuran kat gambar ye, takde kaler lain, ada kaler yg ini ajee nak ke nak? Wassap Kaknana 019

Uii Ciktipah uiii napa lawaaa sangat ni, dah mcm sulam mahalll je ko ni Ciktipahh uiii siap pakej skali beadss tu yang letopppss angat angat tau . . Harga, ukuran kat gambar ye, takde kaler lain, ada kaler yg ini ajee nak ke nak? Wassap Kaknana 019

Uii Ciktipah uiii napa lawaaa sangat ni, dah mcm sulam mahalll je ko ni Ciktipahh uiii siap pakej skali beadss tu yang letopppss angat angat tau . . Harga, ukuran kat gambar ye, takde kaler lain, ada kaler yg ini ajee nak ke nak? Wassap Kaknana 019

Advertisement